satsandeallroundryttare.webblogg.se

- följ min och hästarnas resa inom träningar och tävlingar

fuck life

Kategori: Allmänt

Jag är ingen person som gillar att lyssna på folk som klagar, därför hatar jag själv att klaga. Senaste veckan har min blogg endast bestått av klagomål över hur dåligt jag mår, och dessa klagomål har även pågått muntligt hemma, ute, osv. Folk är alltså medvetna om det.
Igår var jag med om en olycka med Idun som gick väldigt bra om man jämnför med hur det kunde gått. Men det betyder inte att jag inte har ont.
Jag får ständigt påminna folk om hur ont jag har eftersom dessa personer alltid vill göra saker aktivt. Men ingen fattar, folk tror bara att jag snackar skit för att få uppmärksamhet.
Orkar ärligt talat inte mer, tar ibumetin ständigt för att få bort värken.
 
Skärp er för helvete..  Hade jag kunnat göra aktiva saker hade nog min blogg bestått av roligare träningsövningar till häst och till kroppen..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: