satsandeallroundryttare.webblogg.se

- följ min och hästarnas resa inom träningar och tävlingar

I'm back

Kategori: Allmänt

Hej på er alla! 
Efter en lång paus är jag nu tillbaka igen. Men till eran chock så har jag nu bytt genre. Jag har nu sadlat om och blivit en islandsryttare. Är man en allroundryttare or what? 
Vinur är nu på hemmaplan, nu är det dags för honom att få träda fram och göra det han är lämpad för. Nu är det jag som får ställa upp för honom. 
Den senaste tiden har jag tränat en del för en tjej som heter Lisa Bergman. Har även varit ute och tävlat. Det började med en firmakeppni i Perstorp, sen en firmakeppni på islandshästens dag där jag gick vidare till final, sen vår första sportklass ägde rum på hesthaga gård placerade vi oss som trea i T8. 
Jag och Vinur rider just nu inför SM. Så schemat är fullspäckat! Berättar mer om allt sen.