satsandeallroundryttare.webblogg.se

- följ min och hästarnas resa inom träningar och tävlingar

Proud

Kategori: Allmänt

För ungefär två veckor sedan var jag inte den jag är idag. Förändringen är givetvis positiv för min del. Idag rider jag två gigantiska hästar på 180, och jag gör det väldigt bra! Sara går runt och berättar om mig för hennes tränare. Då är de saker som att jag rider hennes hästar så bra, att de blivit så välridna, musklade osv. Det känns så jäääääkla kul! Det blir på ett sätt en bekräftelse på att de jag gör är bra. Jag har kommit sara väldigt nära och vi kommer så bra överens. Vi har så mycket planer till sommaren som Angår mig och Zendo. Det är en stor händelse. ni som följt mig ett längre tag borde kunna lista ut det, det är min dröm. 
  
Jag känner mig idag så mycket gladare och positiv till allt. Jag bara älskar mitt liv just nu och jag är stolt över den jag blivit.
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: