satsandeallroundryttare.webblogg.se

- följ min och hästarnas resa inom träningar och tävlingar

Dröm erbjudande..

Kategori: Allmänt

För ett tag sedan fick jag ett dröm ebjudande. Erbjudandet var att åka ner till Italiens vackra stad Barcelona. Där skulle jag få tjäna massa fina pengar.. Mitt jobb skulle isåfall var att motionera tio tävlingshästar om dagen, mocka och sådant.
 
Jag skulle få egen lägenhet, mat, bil och allt det där skulle kosta mig nada. I månades skulle jag få 15 000 kronor. Med tanke på att jag skulle få allting gratis och 15 000 kronor så blir det mycket pengar i längden, för vad skulle jag lägga de pengarna på? Förutom kläder dvs ;)
 
Det blev inte så, jag har inget körkort, går fortfarande i skolan och annat skit. Men belive me, skulle jag få erbjudandet efter studenten hade jag packat fortare en kvickt och gett mig av med detsamma.
 
Jag vill bort, orkar inte vara kvar här bland idioter, dåligt väder och inte nog med det, jag har sånt oflyt med allt just nu..
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: