satsandeallroundryttare.webblogg.se

- följ min och hästarnas resa inom träningar och tävlingar

Dont know what toooo dooo

Kategori: Allmänt

Nu till påsken tror jag att familjen Eriksson/Humaloja kommer ner hit och är hos oss ett tag. Troligen åker vi till ullared ( igen!! ) och bor i stuga. Eller så åker vi till Tyskland. Jag vet inte riktigt vad som händer.. Men detta året har jag och mamma bestämt att vi inte ska ge/få godis i påskägget utan vi ska göra något roligt tillsammans. Vad jag har att välja emellan är följande:
  • Dag spa på Erikslund
  • En träningsdag på hästarna
  • Klippa/färga hos en duktig frisör
 
Vet ärligt talat inte vad jag ska välja?
 

Kommentarer

  • sarah säger:

    Om du väljer klippning så måste du verkligen prova hard rock salong i Klippan! Dom är sjukt grym! Kolla deras hemsida!

    2013-03-15 | 17:00:04

Kommentera inlägget här: