satsandeallroundryttare.webblogg.se

- följ min och hästarnas resa inom träningar och tävlingar

Vinur number dos

Kategori: Allmänt

Detta är min gamla islandshäst som jag hade för säkert fem år sedan. Han hette också Vinur. Så då hade vi två Vinur haha! Han var väldigt hingstig men en riktigt snygging! Han var fyra när jag hade honom. Men vi passade inte varandra i längden då jag ville ha en ponny på den tiden. Så sålde tillbaka honom till hans gamla ägare. Han är fortfarande kvar där. Och vinurs ägare är min familjs bästa vänner från Örebro ( stråssa ) . Så på somrarna när vi är där brukar jag rida honom. Känns skönt att fortfarande ha kontakt med honom!
Dessa bilderna har jag tagit från Amanda som rider honom for the moment. Hon tävlar honom och det går riktigt bra! De är så fina tillsammans så!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: