satsandeallroundryttare.webblogg.se

- följ min och hästarnas resa inom träningar och tävlingar

3 jan 2013

Kategori: Allmänt

Idag öppnade rean på hööks! Hade fått veta vilken dag den börja av hemlig källa så jag handlade inte på hööks innan det ;) smartass!
Köpte iaf en jacka och en träns till Idun från Claridige House.
 
 

 
 
Claridige House. 379 :-
Tränsen från CH är otroligt bra kvalité. Detta är HÖÖKS eget märke. Det är mjukt redan från början så man behöver inte sitta och smörja det om och om igen förens det är mjukt. Rekommendation!
Detta är ett islandsträns. Kommer passa Idun perfekt!
 
 
Simona CRW @ Exclusive 829 :-
Detta är jackan jag köpte. När jag såg den på HÖÖKS hemsida tyckte jag inte om den. Men när jag såg den i affären tappa jag hakan. Den har skit snygg passform då man kan spänna in den i midjan.
Finns nu på rea,

Kommentarer


Kommentera inlägget här: