satsandeallroundryttare.webblogg.se

- följ min och hästarnas resa inom träningar och tävlingar

träning ger färdighet

Kategori:

Har under en längre period haft träningar för mimmi på Vinur. Blir man glad när man får ett sånt här sms eller? Det är roligt att lära ut sin kunskap till andra, men även nyttigt så man får en bild över hur mycket man faktiskt kan. ä Här är iaf smset ; Mimmi: Märkte i dag när jag red lite grann att jag utvecklats och att jag fick i gång honom utan pisk och allting , kände verkligen tillit och hade aldrig känt så igen om det inte varit för dig. Så vill bara tacka dig att du pushar mig så som du gör och att du hjälpt så mycket , jag uppskattar det väldigt mycket och hade inte varit här om det inte varit för dig och du är som en extra syster för mig :)<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: