satsandeallroundryttare.webblogg.se

- följ min och hästarnas resa inom träningar och tävlingar

spa

Kategori:

somnade till på soffan och vaknade av att mamma berättade att hon tappat upp ett bad åt mig, tänt ljus och blev även serverade iskall hallonjuice. Tror jag ska stanna kvar i vårt massagebad tills jag blivit frisk...

Ska ordentligt skrubba in mig i fina Sarah Williams hemmagjorda "sugerscrub". Har haft många genom tiderna men denna är verkligen bäst!!! Hade hon sålt denna produkt hade jag rekommenderat den, men nu gör hon inte det.

Kommentarer

  • Sarah säger:

    Vilken fint mamma du har som fixar ett värmt bad till dig när du mår dåligt. Du får vara snäll mot din mamma ;) kul att du gillar skrubban! Du kan få receptet av mig. Den är jätte enkelt och billigt att göra!
    Kram =)

    2013-02-04 | 20:53:00

Kommentera inlägget här: