satsandeallroundryttare.webblogg.se

- följ min och hästarnas resa inom träningar och tävlingar

On my way home

Kategori: Allmänt

Precis slutat på praktiken, skönt! Bara en dag kvar nu sen är min praktiktid slut! :) Fem veckor har gårt väldigt fort....
 
Ska nu sitta på en buss i nästan 1,5 h så hemma cirka 14.30. Då drar jag upp till stallet och rider ut på Idun. Ska bli jätte spännande att se hur hon känns efter tömkörningen. Tror det var bra att hon var ute på en promenad igår så hon inte är fullt så pigg idag.. Men man vet aldrig med Idum ;) Skämt & sido!
Älskar min lilla bebis och det är jätte kul att man varenda dag oavsett hur passet gick föregående dag känner att man ser fram emot dagens tur/pass. Då vet man att man hittat rätt häst.. Och det kan jag intyga att jag har! Världens finaste bästaste julklapp! <3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: