satsandeallroundryttare.webblogg.se

- följ min och hästarnas resa inom träningar och tävlingar

ny dag nya tag!

Kategori: Allmänt

Godmorgon alla fina läsare! Allt bra idag?
 
Har precis smällt i mig lite frukost och passar nu lilla Love medans jag gräddar en kladdkaka i ugnen:) NomNom!
Om en stund kommer morfar och hämtar mig, då ska vi bege oss till skånes sälen = klåveröd. Vi ska åka lite skidor och sånt skoj! Mysigt! Extra kul med morfar, han är så duktig på att åka skidor!
 
Efter skidturen ska jag bjuda på fika sen åka till stallet och rida Idun. Idag ska jag bara skritta henne på långa tyglar. Sen ska jag nog rida Gandur & Vinur. När man är ledig får man ta tillfället i akt ;)
 
Ikväll har jag inga planer alls faktiskt, vi får väl se vad som händer!
 
 
Jag och Gandur förra året på höstritt med Sanna!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: