satsandeallroundryttare.webblogg.se

- följ min och hästarnas resa inom träningar och tävlingar

meningar från hjärtat

Kategori: Allmänt

Denna dag är inte bara till för sin kärlek utan även andra i sin omgivning som man tycker om och uppskattar.
Det är en dag då man kan visa lite extra omtanke och det är just precis det jag tänkt göra i detta inlägg.
 
Jag vill tacka mina föräldrar för att ni för det mesta ställer upp i alla lägen, för att ni ger mig möjligheter att utvecklas genom ridningen och för att ni stöttar mig i alla mina val.
 
Jag vill tacka min mormor och morfar för alla gånger ni kört mig till stallet eller morfar alla gånger du skott mina hästar.
 
Jag vill tacka alla mina kära vänner som dag ut och dag in står ut med mig även fast jag suger på att svara på sms, ibland är det faktiskt min telefons fel men what ever! Tack!
 
Jag vill tacka tidningen hästfocus för att ni tog mig på allvar och kom ut och gjorde ett reportage med mig!
 
Jag vill skänka en tanke till Frideborg uppe i himlen, jag mins dig än i dag som den där envisa, bestämda tanten i blommiga klänningar som spelade guitarr och sjöng. Du bjöd alltid på polkagrisar och du hade en speciell lukt. Jag har inte glömt dig och kommer inte att göra det iheller.
 
Jag vill tacka mina hästar som ställt upp på alla träningar och tävlingar även fast det inte ligger i deras natur. Ett extra stort tack till Vinur som kämpade innan jul med sin sjukdom då han vinglade på gränsen mellan liv och död..
 
Jag vill tacka vetrinärerna på hästkliniken i Helsingborg för deras insats med Vinur.
 
Jag skänker även en tanke till mina två fina bröder Rasmus & Love. Ni är knäppa men rätt så bra ändå.
 
Jag vill tacka min pojkvän som stått ut med mig i tre år!
 
Jag vill till sist tack Therese Olofsson som ställer upp i alla lägen och lär mig lite inom ridsporten... ;)
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: