satsandeallroundryttare.webblogg.se

- följ min och hästarnas resa inom träningar och tävlingar

Living in a dream

Kategori:

Haft två amazing days på hästfronten.. Spenderat all tid på Flyinge & Helsingborgs ryttarföreing.
Har gått runt bland massa kända ryttare och fått sett massa fantastiska ritter.
 
Att få gå där med Therese gör att man känner sig extra speciell.. Hon känner till allt om hästfolken och känner en del inom sporten. Vi gick förbi Niclas Arvidsson och jag tänkte peta på Therese för att göra henne uppmärksam på vem det faktiskt var då han är en väldigt framgångsrik ryttare inom hoppning. Men istället hälsar han på henne och hon på han. Jag blev så chokad! Hon känner honom och tränar en del för honom. Såna tillfällen blir liksom hela tiden.
 
Att kolla på 145 hoppningen gör mig aldeles tokig.. Blir så fruktansvärt sugen på att ha egen STORHÄST och själv komma dit en vacker dag. För jag vet, att lägger jag manken till och verkligen satsar den dagen jag har en storhäst kommer jag komma dit. Bara jag vill.. Jag längtar.
 
Även fast jag känner såhär betyder inte det att jag inte vill ha Idun, för det vill jag!! Hon är helt perfekt för mig just precis nu. Och vi har massa skoj kvar på både träning och tävlingsfronten.
 
Jag & Idun håller just nu på att lära känna varandra och har massa kvar, hoppning, dressyr, fälttävlan, galopp och islandsridning.
 
Jag & Vinur har gjort allt men satsar på IslandSM och galopp detta året. Eller satsar nog på galoppen nu och islandSM nästa år..
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: