satsandeallroundryttare.webblogg.se

- följ min och hästarnas resa inom träningar och tävlingar

Lite allt möjligt

Kategori: Allmänt

Läste innan på en annan blogg att man på en inriktad hästblogg får man inte skriva annat än just saker som kretsar kring sporten. Tagit åt mig av det en hel del tills nu.
 
Detta är min blogg. Den handlar om MIG och våra hästar. Jag skriver vad fasen jag vill på min blogg. Om det så är mat, kläder, tips, myskvällar eller hästar.
 
Jag döpte min blogg till satsandeallroundryttare för att , jag är det? Det betyder inte att bloggen måste innehålla bara hästar.
 
Bloggen är även till för en slags dokumentation av saker jag gör. Som dessa dagarna i stråssa med Amanda. Jag dokummenterar, tar bilder och laddar upp för att ni ska få något roligt att läsa om men även för att det är roligt för mig som minne i framtiden.
 
Jag var lite orolig i början över hur statistiken skulle sjunka nu när jag inte bloggar lika mycket om hästar när jag är på semester, men det är inte en så drastisk skillnad. Utan marginellt. Mina trogna läsare! <3
 
Kör mitt eget race och gillar ni det inte klickar ni inte in på min blogg igen.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: