satsandeallroundryttare.webblogg.se

- följ min och hästarnas resa inom träningar och tävlingar

Kingsland summer collection 2013

Kategori: Allmänt

Nu har Kingslands summer collection kommit ut och jag vet inte riktigt vad jag ska säga.. Jag gillar förtillfälet inte de starka färgerna i stora mängder... Lite clown aktigt.. Men man kanske ändrar sig. Men självklart roligt med lite mera färg!
 
Känns som collektionen går i två olika gener. En vågad och en stilren. Jag gillar den stilrena.
Har satt ihop två collage så ni får se.
Enjoy!
 
 
Alla kläderna är faktiskt riktigt läckra.. Men gillar det i lagom mängd. Så kanske en av pikéerna där uppe till ett matchande schabrak men sen svart? Ja jag vet inte. Men här har ni lite smakprov såhär på kvällskvisten! ;)
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: