satsandeallroundryttare.webblogg.se

- följ min och hästarnas resa inom träningar och tävlingar

I NEED ( WANT)

Kategori: Allmänt

 
Allt detta kommer från min favorit hästbutik Hööks. Tycker dem har bra priser och bra artiklar med god kvalité!
Jackan kostar 479:- ( Vilket fynd! )
Västen kostar 399 :-
Stickad 199:-
Kavajen 599:-
Vantarna måste jag ha i alla färger!! 179 :-
Schabrak JH collection 369:-
Schabrak Legacy gold medal 329:-
 
Dessa är egentligen inga I needs.... Förutom kavajen. Det är bara "unnamigshopping" som jag helt klart tycker att jag förtjänar!
 
Som ni ser går alla artiklar förutom vantarna i marineblå. Känns som det är min nya favoritfärg inom ridsporten? ;)
Tycker färgen i sig är väldigt proffsig och stilren.
 
Vilken färg använder ni mest i stallet?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: