satsandeallroundryttare.webblogg.se

- följ min och hästarnas resa inom träningar och tävlingar

Hästfocus

Kategori: Allmänt

Fick igår sms angående bekräftelse på artiklen om mig i tidningen Hästfocus. Läste igenom den och allt stämde bra. Och det kändes framförallt jätte roligt att hon fått fram den "bilden" av min ridning jag har. Längtar tills tidningen kommit ut så jag får se hur den blir i helhet och ska bli roligt att se vad ni tycker.
 
Men ska bli extra roligt att kunna stötta er i samma situation eller bevisa för de trångsynta ryttare som säger att Islandshästar inte kan hoppa osv.
 
20/3-13!!!!

Kommentarer

  • rebecca säger:

    Som sagt, kul att du gillade den! Det var roligt att skriva den :) Kram

    2013-02-13 | 19:08:56
    Bloggadress: http://rebeccawashere.blogg.se

Kommentera inlägget här: