satsandeallroundryttare.webblogg.se

- följ min och hästarnas resa inom träningar och tävlingar

Framtidsplaner

Kategori: Allmänt

Tänkte dela med mig lite av mina framtidsplaner idag.
I mars är det påskahoppet i helsingborg på Kungshults ryttarförening. Jag har tänkt vara med på Vinur och Idun om hon hinner komma dit. I vilket fall som helst ska jag vara med på Vinur på iaf 70 cm. 
 
Ska satsa på hoppning, fälttävlan och dressyr detta året efftersom det är det sista året för mig på ponny. 
 
Mål i hoppningen är att komma upp på 90 cm bana med Vinur detta året igen. 
Mål med Idun är att iaf komma upp på bana 70 cm. 
Gandur har jag inga planer på mer än mys i skogen då han är lite klumpig med sina ben, det kan lätt resultera i olyckor inom hoppningen...
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: