satsandeallroundryttare.webblogg.se

- följ min och hästarnas resa inom träningar och tävlingar

Exciting

Kategori: Allmänt

Idag kom journalisten från tidningen hästfocus ut till mig. Hon ville göra ett personporträtt och jodå det hade jag verkligen ingenting emot!!
Detta har varit planerat ett bra tag och idag slutförde vi det!
 
Journalisten Rebecca var jätte trevlig. Hon fick följa med ut på en tur på hästarna och tror hon trivdes bra på Vinur!
Sen tog hon bilder på mig när jag red och vi avslutade med en gruppbild på mig och alla våra isisar.
Åkte sedan hem till mig och drack te och fikade för att värma oss! Men även för att svara på hennes frågor till tidningen.
 
Det har varit en spännande, lärorik och rolig dag. Min första " intrervju " med en hästtidning.
 
Jag har alltid sagt att jag velat bli något inom ridsporten, och det känns bra att bli det inom något speciellt = tävla hoppning, dressyr och fälttävlan med isis.
 
Numret kommer ut den 20/3-13. Håll utkik efter tidningen där ni kan läsa om mig och våra isisar, tävling, mål , reaktioner på tävlingsbanor, varför just islandshästar osv!
 

Kommentarer

  • Sarah säger:

    Grattis finaste du! Jätte roligt!!

    2013-02-09 | 09:28:58

Kommentera inlägget här: