satsandeallroundryttare.webblogg.se

- följ min och hästarnas resa inom träningar och tävlingar

Dagens pass

Kategori:

Dagens tömkörning med Idun gick fruktansvärt bra! Med tanke på att hon aldrig blivit tömkörd förut skötte hon sig exemplariskt! 
Therese var riktigt duktig och det är nog lite därför det gick så himla bra! När jag hoppade upp på henne efteråt kändes hon som en dröm.. Hon var så mjuk och följsam. Det kändes som jag satt på någon annans häst för inte var det samma som jag ridit dit på! 
 
Passet får lätt en 10/10!!
 
Detta kan ja förbättra : Inte fibbla så mycket med mina händer. Använda yttertyglen mer och förstå dens funktion. Endast använda inner när jag svänger / ställer. 
 
Jätte tacksam över hjälpen jag fick idag! Tack finaste Therese!<3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: