satsandeallroundryttare.webblogg.se

- följ min och hästarnas resa inom träningar och tävlingar

Update allsvenskan

Kategori: Allmänt

Ville mest klargöra att jag ej bestämt något med träningar eller så med Camilla Öberg ännu, det är endast spekulationer som vandrar i mitt och mammas huvud. Vi fick även erbjudande att träna för Jörgen Larsson som tävlar hög nivå. Bollade mina tankar med Therese och vi kom fram till att Camilla och Jörgen är ungefär jämnlika i nivåer. Det som är negativt med isåfall Jörgen Larsson är att han inte anpassar sig lika väl som Camilla. Hon kan anpassa sig till allas olika nivåer och är framförallt inte lika dyr. Jörgen är också jätte duktig men då ska man ligga på nivån 1.30, vilket vi i ponnylaget givetvis inte gör!
 
Jag raporterade detta vidare till hoppkomitéen och till styrelsen, nu är det upp till dem!
Det känns bra att jag dragit igång detta lite så det händer något, annar är det lätt att det bara rinner ut i sanden så att säga!
 
Men nu är vi på gång! I höst, då jävlar! Kågeröds ryttareförening! <3
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: