satsandeallroundryttare.webblogg.se

- följ min och hästarnas resa inom träningar och tävlingar

Godmorgon finisar!

Kategori: Allmänt

Förlåt för min dåliga uppdatering igår em/kväll. Hade fullt upp. Jag och Nicke chillade mest på förmiddagen. Sen gjorde vi oss fina inför middagen på oasen i Helsingborg med hans Familj och deras respektive. Det blev en jätte trevlig kväll med fondue och annat gott!
Nickes halvbror Didrik gick på kryckor, (som jag) så det såg lite kul ut när vi kom hoppande bägge två hehe.. Men men!
 
Vaknade upp på bästa sätt bredvid min fina pojkvän, men har en sån stark huvudvärk... Men loggade in här på bloggen och fick se så fina kommentarer från er läsare så känner mig genast bättre nu! Tack! Ni är bäst!
 
Ska snart åka och handla lite. Sen får vi se om det blir ridning idag... Kan inte gå på foten och har ont i revben.. Men kanske kan rida barbacka, då stödjer man ju inte foten i stigbyglen.. Jaja! Vi får se!
 
Puss!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: