satsandeallroundryttare.webblogg.se

- följ min och hästarnas resa inom träningar och tävlingar

bästa pojkvännen

Kategori:

Igår var andra dagen i rad Nicke följde med mig till stallet och red. Helt galet ju! Första dagen fick jag näst intill dra upp honom. Det var inget han ville direkt. Attityden var mer " låt oss få det överstökat"..
När vi hade kommit lite mer än halvvägs bad jag om att få rida en bit. Då fick jag kommentaren " detta är min rid dag!" . Han vägrar erkänna det, men jag tror inte han ville hoppa av för han tyckte det var kul.
Dagen därpå, (igår) skulle jag upp. Innan jag byta om fick jag ett sms om att han kunde följa med och rida om jag ville. Och det tackade jag givetvis inte nej till!
Denna turen fick även jag rida, fast på Idunn och han på Vinur. Det gick super! Han fick tom Vinur att tölta. Jätte kul!
Verkligen härlig känsla att kunna umgås på det sättet när jag har så lite tid till annat.
Lovade er bilder, här kommer dem!
 

Kommentarer

  • Camilla säger:

    Åh vad kul att han ville rida och dessutom tyckte det var kul! Jag visade bilderna för min pojkvän, han frågade om det var en pik haha.

    Jag läste om dig i Hästfocus idag, jätteinspirerande! Jag har själv en islandshäst.

    Svar: Ja det är jätte roligt verkligen!! Hoppas du får upp din pojkvän i sadeln också;)
    Åh tack så hemskt mycket! Vad glad jag blir!! Vad kul!:)
    Emilia Ståhl

    2013-04-05 | 19:51:48
    Bloggadress: http://nachtbringer.wordpress.com

Kommentera inlägget här: