satsandeallroundryttare.webblogg.se

- följ min och hästarnas resa inom träningar och tävlingar

Underbar dag

Kategori: Allmänt

Vilken dag mina vänner! Löshoppat nio hästar med sara och helena, mockat minst nio boxar, spräckt tån, ätit exklusiva äggmackor, inhandlat en trappstege vtillsammans med sara så vi kan klättra upp på de gigantiska hästarna, besiktat häst för försäljning, skrattat, skrattat, ätit choklad, druckit litervis med kaffe med massa mjölk och socker, stinkit häst i en hästluktandebil tillsammans med en annan hästluktande och lika galen tjej som mig. Detta är en början på ett långt lyckligt äventyr. Mycket planerat och en av mina största drömmar har blivit en möjlighet om jag lägger ner tid, svett, tårar , mod och allt där till.
 
jag svävar på rosa moln som en av de lyckligaste hippiesarna i världen. Ingenting ska få förstöra det här, jag är inte ännu, men snart redo. Fan vilken dröm , vilken möjlighet. 
 
Nu ska jag ge mig själv en välförtjänt skönhetssömn tillsammans med finaste älsklings Niclas som snart kommer hem från jobbet. Godnatt världen, vi ses imorgon. 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: