satsandeallroundryttare.webblogg.se

- följ min och hästarnas resa inom träningar och tävlingar

Memories

Kategori: Allmänt

 
 
Bläddrade igenom alla bilder som publicerats på denna blogg och oh my! De va många.. Haha! Finns en del minnen jag glömt av så jag tänker nu publicera minnesinlägg hädanefter. Här kommer de första. Min tripp till Amanda uppe i Örebro förra sportlovet.
 
I bilen påväg upp hade jag och Love laddat upp med lite gotter!
 
Mysiga vinterturer i snön på min gamla häst Vinur och Amanda på sin nu sålda häst plutten. Så fin!
 
 
 
Vi blev barn på nytt och gjorde armband. Haha, ibland glömmer man hur kul sånt var..
 
Efter de kalla ridturerna hade jag och Amanda spa. De var så skönt! miss it!
 
Vi åt på kinagarden i Linde. Standard!

Massa mys med hästarna!
 
 
På kvällarna avnjöt vi andra avenyn i hennes säng och bara åt massa onyttigt. Guld!
 
 
 
 
Fick även bli en heldel shopping på titt-in..
 
 
 
 
 
Shoppingrundan avslutades på världens bästa 37:an. Fuck subway! Team 37:Lan!
 
 

Det blev även många utekvällar i snön då vi bara pratade, pratade och pratade.
 
 

Det var kolosalt många beslut som togs under denna resa. Den fick en att tänka klart. Resan förändrade mitt liv till något så mycket bättre!
 
Saknar Amanda och hennes familj. Ska förmodligen upp dit v.44. Då följer säkerligen Niclas också med, vilket känns bra då han för lära känna mig på ett helt annat sätt. I love you <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: