satsandeallroundryttare.webblogg.se

- följ min och hästarnas resa inom träningar och tävlingar

I'm so dumb

Kategori: Allmänt

Tack till alla som hörde av sig angående fotograf till mig och min blogg. Jag har nu utsett en speciell. Jag har varit så korkad! Jag har en väldigt nära vän, min bästa vän! Hon har alltid fotat mig, det är hon som fotat bilderna på mig och hästarna när vi hade midsommarkransar osv. Jag sökte någon som kunde klicka bilder av samma kvalité och förmåga. Och vem vore inte passa bättre än fotografen själv?
Det kommer bli super! Även detta är en "Winn- Winn situation" . Vi får umgås oftare - vilket jag saknat! Hon får fotografera- som hon tycker är underhållande. Jag får fina bilder - Ni, mina fina bloggläsare får ett större nöje att klicka in här var dag!
 
Jag är stolt över att få presentera min fotograf : Evelina Andersen!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: