satsandeallroundryttare.webblogg.se

- följ min och hästarnas resa inom träningar och tävlingar

rabatt för er kära läsare!

Kategori: Allmänt

Har länge letat efter någon som kan göra armband utav mina tre hästars tagel. Tycker att det är ett speciellt armband som betyder något. Har sett att några haft det men inte tyckt att hantverket varit värt pengarna. Men har nu äntligen hittat rätt!
 
På denna facebook sida :https://www.facebook.com/photo.php?fbid=478153452281022&set=a.478153448947689.1073741828.465777433518624&type=1&theater      kan ni hitta massor av fina armband i alla olika vinklar. Jag tycker personligen dessa armband är roligare då man kan välja olika bling och silvertrådar i armbandet vilket man inte brukar kunna på andra ställen. Priserna är bra och idén är brilliant! Snabb leverans och super service!
 
Ett enkelt armband utan silverband eller pärla kostar upp till 200:-
 
MEN, vet ni vad kära läsare? Uppger ni mitt bloggnamn" satsandeallroundryttare " vid er beställning får ni antingen en gratis pärla eller en gratis inflätad silvertråd i taglet.
 
Så skynda fynda! För det ska jag!

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: