satsandeallroundryttare.webblogg.se

- följ min och hästarnas resa inom träningar och tävlingar

Fotograf sökes!

Kategori: Allmänt

Söker en fotograf som kan fota mina träningar med hästarna, lika väl som bilder till headers och annat. Jag vill att personen ska ha en bra kamera. Helst en systemkamera. Personen ska vara teknisk och även kunna fixa headers när det behövs och kunna redigera bilderna så det blir top notche!
Känner ni någon seriös, eller om någon av er är intresserad:
Maila mig på [email protected]
 
 
Denna kvalitén på bilder är vad jag är ute efter..
 
 

Kommentarer

  • Frida säger:

    Var bor du? Bor du inte allt för långt borta kanske vi kan komma fram till någon bra lösning för oss båda :)

    2013-09-09 | 21:51:08
    Bloggadress: http://fridabennerman.blogg.se

Kommentera inlägget här: