satsandeallroundryttare.webblogg.se

- följ min och hästarnas resa inom träningar och tävlingar

amazing Zendo & miss.Q

Kategori: Allmänt

Oh lord! Var igår hos Sara och red för första gången. Var lite nervös för vilka sorts hästar jag skulle möta. Men himmel vilken häst! Jag hyllar den till skyarna. Den gick som en klocka. Ridningen gick super och Sara sa att vi klickade bättre än någon annan som varit här o ridit. Så himla glad! De enda problemet var hur jag skulle komma upp och ner på hästen? Den är 180+ i mkh. Vi försökte på alla möjliga sätt, efter häng och kläng satt jag där haha! Men extremt känslig men lyhörd herre!
Sen red vi ut tsm på Miss.Q (En unghäst i samma höjd som Zendo) och Sara på en annan. Vi snackade om allt mellan himmel och jord. En helt fantastisk tjej. Hästarna skötte sig super. Har en känsla på att detta kommer bli alldeles underbart!

Zendo.



Miss.Q

Jag lever ju i en drömvärld!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: