satsandeallroundryttare.webblogg.se

- följ min och hästarnas resa inom träningar och tävlingar

kärlek

Kategori: Allmänt

"- Hon satsar inte helhjärtat för hon har en pojkvän"
"- Hon är singel för hon har inte tid för kärlek när hon satsar på hästarna"
 
Men vet ni vad era puckon? Det beror helt på vem man är tillsammans med. Väljer ni att falla för en kille som inte intresseras sig i din hobby ett dug för din skull så kan du glömma något av det. Antingen pojkvän eller häst. För min del behöver jag inte välja. Min pojkvän, Mr.N, älsklingen, the love of my life, han stöttar mig i det jag älskar att göra. Rida. Han förstår hur mycket jag brinner för det, men det nästan viktigaste av allt.. Han förstår varför jag brinner för det! Denna killen hade inget som helst hästintresse innan han träffade mig. Jag fick visseligen skjuts till stallet när jag frågade, men han ville absolut inte rida! Jag övertalade honom en dag. Men då skulle det vara 15+ grader, ja ni förstår själva? Idag är han medryttare till Gandur och har verkligen klickat!
Grejen är den att han förstår mig. Han blir varken arg, ledsen eller svartsjuk när vi inte kan träffas lika mycket pga ridningen. Utan stöttar mig i det, för han vet, han vet hur mycket glädje det ger mig. Om han bara visste hur mycket jag älskar och uppskattar honom för det. Grejen är den tjejer, det gäller att ni hittar rätt kille. Som ger er den stöttning ni behöver. Jag kan ärligt talat säga att hade jag inte haft en kille som Niclas hade jag varit singel idag. Jag tänker inte låta någon komma ivägen för min dröm. Falsterbo. Och det är han absolut inte, tvärtom. Han hjälper mig på vägen dit.
 
Så jag vill säga dig en sak älskling, tack så mycket! Du är en stor del till mina framtida framgångar. Jag älskar dig!
 
 

Lite bilder baby knäppte i vårt gamla stall .
 
 
Så himlans fin. Jag lever i en dröm med kombinationen kärlek och hästar i ett. <3
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: