satsandeallroundryttare.webblogg.se

- följ min och hästarnas resa inom träningar och tävlingar

hola amigos

Kategori: Allmänt

Det var så länge sedan jag var inne här på bloggen att jag ärligt talat fick ansöka om nytt lösen för att jag glömt det gamla? Haha hur illa är inte det på en skala mellan ett - tio..
Men saken är den att jag fått magsår. Var sjukskriven från jobb i cirka två veckor innan skolan kom igång. Blev lagom frisk tills den började. Jag la bloggningen på hyllan för att bara kunna slappna av och inte tänka på hur jag uttrycker mig, hur jag kan uppfattas, slippa taskiga attityder och onödiga kommentarer. Men nu är jag tillbaka homies! Stronger than ever!
Ops, höll på att glömma.. Mitt i allt hittade jag Idunn i hagen med ett sår på frambenet. Tvättade rent det med dagen efter var benet ( utan överdriv ) stort som en fotboll! Det var en söndag så Göran hade inte öppet på kliniken.. Men gick ner med Idunn och han öppnade för mig. Gav henne smärtlindrande och skrev ut recept. Sen fick hon gå på Metacam och Antibiotika i cirka en vecka. Min lilla bebis hade så ont.. Stackarn! Som hon haltade.. Men hon är också back nu, STRONGER THAN EVER! Min lilla super häst <3
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: